Over het congres

Het Customer Identity & Access Management congres geeft u inzicht in het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteit van uw externe klanten. In de huidige digitale wereld spelen een optimale ‘Customer experience’ en het winnen van klantvertrouwen immers een steeds belangrijkere rol. Klanten verwachten een snelle, veilige en naadloze klantervaring.

De centrale vraag die tijdens het congres beantwoord wordt is: Hoe kan mijn klant op een eenvoudige en plezierige manier zijn weg vinden op mijn platform, terwijl zijn/haar identiteit optimaal beschermd en beveiligd is? Om tot een antwoord op deze centrale vraag te komen zal vanuit verschillende invalshoeken ingegaan worden op de uitdagingen die zich hierbij voordoen.

Vragen waarop u tijdens het congres antwoord zult krijgen zijn onder andere:

  1. Hoe zorg ik ervoor dat een optimale klantbeleving en veiligheid samen gaan?
  2. Hoe manage ik de toestemming van het gebruik van klantgegevens op een juiste manier? (Consent lifecycle management)
  3. Wat is het belang van een gedegen CIAM beleid voor mijn organisatie?
  4. Hoe manage ik onze silo’s met klantdata om tot een compleet en homogeen klantprofiel te komen?
  5. Hoe kunnen zaken als Biometrics, Single Sign On (SSO), Multi Factor Authenticatie (MFA), Scalability en API’s helpen bij het creëren van een optimale Customer Experience?
  6. Hoe blijf ik toekomstbestendig op CIAM gebied?

 

Doelgroep

Het congres richt zich op een hoogwaardige doelgroep van eindgebruikers (managers, senior specialisten en andere functies in de DMU) die op de hoogte willen blijven van de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Identity & Customer Data Management en betrokken zijn bij het uitzetten van de strategie van hun organisatie.

De beoogde doelgroep voor dit congres bestaat uit eindgebruikers (dus personen die geen commerciële functie hebben bij een IT organisatie) met onder andere de volgende functies:

  • (C)IAM Manager
  • IT Security/Risk Manager
  • IT Architect
  • Product Owner Klantdata
  • (Chief) Data Officer, (Data) Privacy Officer, Data scientist
  • Digital Officer, IT Developer,  Programma Manager
  • Informatiemanager, Business Informatie Analist

 

Deelname aan onze congressen is kosteloos voor senior medewerkers, managers en directieleden die werkzaam zijn bij eindgebruikersorganisaties. Stagiaires, werving & selectie bureaus, et cetera hebben niet de mogelijkheid om kosteloos aan dit congres deel te nemen.
 

Direct aanmelden!

Reacties van deelnemers in 2018
Edward Hullen
— Delta LLoyd ABN Amro Verzekeringen
De plek om over de laatste ontwikkelingen op het vakgebied te leren en te discussieren.
Julian Kuipers
— Gemeente Assen
Een zeer interessant event dat in een breed vakgebied de juiste onderwerpen weet te belichten.
Martin Geusebroek
— Triple I communicatie
Goede mogelijkheid in brede zin kennis te maken met diverse onderwerpen mbt customer identity.
Hilde van Amerongen
— Rabobank
Goed gefaciliteerd congres met een reeks boeiende en inspirerende sprekers, in een prettige en toegankelijke omgeving.