Beheren, beschermen en beveiligen van externe klantidentiteiten

Customer Identity & Access (CIAM) management is een ontwikkeling vanuit traditioneel Identity & Access Management (IAM) waarbij de focus op de externe klant is gericht. Tijdens het CIAM congres krijgt u informatie over het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteiten van externe klanten. Hierbij kijken we naar de techniek die hiervoor nodig is, maar ook naar mensen, processen en de organisatie. Het congres gaat dus niet alleen over ICT, maar ook over proces- en cultuurveranderingen binnen de organisatie.
 

Direct aanmelden!

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Security en Privacy uitdagingen
  • Registratie- en inlogprocessen
  • Identificatie, authenticatie, verificatie en autorisatie
  • Compliancy
  • Architectuur en standaarden
  • Customer experience
  • Awareness & cultuur
  • Technologische ontwikkelingen (Biometrics, AI)


Onder toeziend oog van de programmacommissie wordt het congresprogramma samengesteld. Naast een inhoudelijk sterk congresprogramma biedt het congres u ook de mogelijkheid om te netwerken met uw vakgenoten.

Congresnieuws

Identiteits- en toegangsbeheer voor klanten

Klanten verwachten onder andere dat ze online snel en eenvoudig kunnen aanmelden, inloggen en hun gegevens kunnen wijzigen. Echter vergt dit achter de schermen de nodige inspanningen op diverse applicaties en systemen in organisaties. Met name door de verhoogde privacy- en veiligheidsaspecten komt Customer Identity & Access Management (CIAM) steeds hoger op de ICT-agenda.

Lees het volledige bericht
Congresnieuws

Verdien het klantvertrouwen en beveilig de data

In de huidige digitale wereld spelen een optimale ‘Customer experience’ en het winnen van klantvertrouwen een steeds belangrijkere rol. Het op de juiste manier gebruiken van de identiteit van klanten is de uitgelezen kans om een concurrentievoordeel te behalen. Maar hoe kan dit op een veilige en naadloze manier?

Lees het volledige bericht

Terugblik Customer Identity 2018

Op 14 november 2018 vond de derde editie van het Congres Customer Identity plaats in Stadion Feijenoord. Benieuwd naar sfeerfoto’s van de dag? Lees dan snel verder!

Lees het volledige bericht

Gold partners

Silver partners

Kennispartner

De locatie

6342.jpg

Het Customer Identity & Access Management congres vindt plaats in Congrescentrum 1931, 's-Hertogenbosch

Congrescentrum 1931
Oude Engelenseweg 1, 's-Hertogenbosch

Inschrijven nieuwsbrief

Meld u aan voor de Security nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws over de Security events en congressen van Heliview.

Deel dit evenement

Deel het evenement via LinkedIn, Twitter of per e-mail om mee te praten over actuele thema's en op de hoogte te blijven.